+386 3 620 92 92 [email protected]

Vpiši se

Prijavite se

Po ustvarjanju računa boste lahko spremljali svoje stanje plačila, spremljali potrditev in lahko tudi potovanje ocenili po zaključku ogleda.
Uporabniško ime*
Geslo*
Potrdi geslo*
Ime*
Priimek*
Rojstni den*
E-naslov*
Telefon*
Država*
* Če ustvarite račun, se strinjate z našimi pogoji storitve in izjavo o zasebnosti .
Pred nadaljevanjem naslednjega koraka se strinjajte z vsemi pogoji

Ste že član?

Vpiši se
+386 3 620 92 92 [email protected]

Vpiši se

Prijavite se

Po ustvarjanju računa boste lahko spremljali svoje stanje plačila, spremljali potrditev in lahko tudi potovanje ocenili po zaključku ogleda.
Uporabniško ime*
Geslo*
Potrdi geslo*
Ime*
Priimek*
Rojstni den*
E-naslov*
Telefon*
Država*
* Če ustvarite račun, se strinjate z našimi pogoji storitve in izjavo o zasebnosti .
Pred nadaljevanjem naslednjega koraka se strinjajte z vsemi pogoji

Ste že član?

Vpiši se

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja rezervacijskega sistema

Splošni pogoji poslovanja rezervacijskega sistema so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Rezervacijo bomo razumeli kot strinjanje s pogoji poslovanja, saj so le ti temelj sklenjene pogodbe med kupcem in trgovcem.

Opredelitev pojmov

Ponudnik je SOLIS TURIZEM Urška Podgoršek s.p., Mariborska c. 88, 3000 Celje
1. uporabnik je kupec v rezervacijskem sistemu
2. rezervacijski sistem je informacijski sistem, namenjen rezervaciji izletov za zaključene skupine

Prijava
Ob registraciji v rezervacijski sistem obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do rezervacije. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje rezervacijskega sistema https://booking.solis-turizem.si/ pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
7. način plačila in dostave
8. časovno veljavnost ponudbe
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
10. pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek rezervacije
1. Naročilo sprejeto
Po oddaji r kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ponudnik naročilo pregleda, preveri možnost izvedbe potovanj in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku izvedbe rezervacije. Pogodba o nakupu rezervacije med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z nakazilom na račun upravitelja preko UPN obrazca (na spletni banki ali pošti)
• s plačilno kartico
• s PayPal nakazilom na račun upravitelja
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z jasno razčlenjenimi stroški in davki.
Popusti, promocije in druge ugodnosti se med seboj ne seštevajo.
Izdaja računov
Rezervacijski sistem https://booking.solis-turizem.si/ po opravljeni rezervaciji kupcu račun pošlje v pdf obliki na e-naslov kupca, razen, če ta ob oddaji naročila zahteva drugače. Na računu sta razčlenjena cena in stroški v zvezi z rezervacijo. Kupec je ob oddaji naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov, ne upoštevamo.

Cene
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi rezervacijo (kupec prejme elektronsko sporočilo z obvestilom o rezervaciji). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.,

Storitve, ki so vključene v ceno turističnega aranžmaja
V ceno turističnega aranžmaja so vključene vse tiste storitve, ki so navedene v programu in so dodatno navedene z izrazom »cena vključuje« ali »vključeno v ceno« ali z drugim podobnim izrazom. V lastnih programih SOLIS TURIZMA so običajno zajete  vstopnine po programu, vodenje, prevoz s cestnimi pristojbinami in nastanitev, vse v skladu z navedbo v programu.

Posebne storitve
To so storitve, ki praviloma niso vključene v osnovno ceno in jih mora potnik plačati posebej. Sem sodijo doplačila za: turistično takso (v kolikor ni vključena v osnovno ceno in se plača direktno v hotelu), enoposteljno sobo, posebno prehrano, obiski nočnih lokalov s programom, dodatne vstopnine, izlete ali oglede… V primeru, da so k posameznem turističnemu aranžmaju razpisane tudi posebne oz. dodatne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k osnovni ceni turističnega aranžmaja na prijavnem mestu. Med samim potovanjem lahko potnik doplača storitve, ki niso vključene v osnovno ceno, in posebne storitve (vstopnine, izlete…) predstavniku ali vodniku na potovanju oziroma v hotelu / apartmaju.

Potnikova odpoved potovanja in sprememba rezervacije
Potnik ima pravico do odpovedi potovanja in spremembe rezervacije. Odpoved potovanja in sprememba rezervacije se upošteva samo, če je bila posredovana s strani potnika na SOLIS TURIZEM v pisni obliki, pri čemer se šteje, da je SOLIS TURIZEM potnikovo odpoved potovanja oz,. Spremembo rezervacije prejel prvi naslednji delovni dan po dnevu, ko je prispela na SOLIS TURIZEM.

V kolikor potnik odpove potovanje, na katerega se je prijavil, je dolžan SOLIS TURIZMU povrniti stroške odpovedi potovanja. Stroški odpovedi potovanja zajemajo administrativne stroške  v višini 12,50 EUR na napotnico oz. voucher (fiksni strošek) ter odstopnino (variabilni strošek).

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru potnikove odpovedi potovanja po Sloveniji in po državah Evropske unije je odvisna od  preostalega časa do začetka potovanja, in sicer:

– od 45 do 30                        dni pred odhodom                                             odstopnina 10%  cene aranžmaja
– 29-22                                   dni pred odhodom                                             odstopnina  30 % cene aranžmaja
– 21-15                                  dni  pred odhodom                                            odstopnina 40 % cene aranžmaja
– 14-8                                     dni pred odhodom                                             odstopnina 60 % cene aranžmaja
– od 7                                     dni do dneva odhoda in po odhodu               odstopnina 100 % cene aranžmaja

– neudeležba potovanja brez odpovedi                                                         odstopnina 100 % cene aranžmaja

Za spremembo rezervacije do 30 dni pred odhodom je dolžan potnik plačati SOLIS TURIZMU 20 EUR.

Višina stroškov odpovedi potovanja v primeru potnikove odpovedi potovanja izven Slovenije in izven držav Evropske unije (medkontinentalna potovanja), je odvisna od preostalega časa do začetka potovanja (veljajo strožji pogoji)

– do 45 dni pred odhodom                                                               administrativni stroški 12,50€

– 44-30 dni pred odhodom                                                               odstopnina 20 % cene aranžmaja
– 29-22 dni pred odhodom                                                               odstopnina 40 % cene aranžmaja
– 21-15 dni pred odhodom                                                               odstopnina 60 % cene aranžmaja
– 14-8 dni pred odhodom                                                                odstopnina 80 % cene aranžmaja
– od 7 dni pred odhodom   do dneva odhoda                               odstopnina 100 % cene aranžmaja
– neudeležba potovanja brez odpovedi                                         odstopnina 100 % cene aranžmaja

Za spremembo rezervacije do 45 dni pred odhodom je dolžan potnik plačati SOLIS TURIZMU 50 EUR.

V kolikor so v posameznem programu oziroma ponudbi pogoji za povračilo stroškov odpovedi potovanja drugače določeni, veljajo pogoji iz programa oziroma ponudbe.

V vseh primerih, ko je predmet pogodbe nakup letalskih vozovnic, ima SOLIS TURIZEM poleg stroškov stornacije in administrativnih stroškov tudi pravico do zadržanja rezervacijske pristojbine (TSC).

Zavarovanje rizika odpovedi potovanja
Če potnik ob prijavi predvideva, da bi pri njem ali v njegovi ožji družini lahko nastopile okoliščine, zaradi katerih bi moral odpovedati potovanje, lahko ob prijavi vplača storitev zavarovanja rizika odpovedi potovanja v višini 4,6 % vrednosti potovanja. Storitev zavarovanja rizika odpovedi zajema primer bolezni, nesreče ali smrti v ožjem družinskem krogu (zakonec, starši, otroci).

V primeru, ko potnik uveljavlja riziko odpovedi potovanja, je dolžan SOLIS TURIZMU v pisni obliki predložiti ustrezno dokumentacijo. V primeru, ko je zavarovalni primer iz naslova rizika odpovedi pri zavarovalnici ugodno rešen, se vrne dotlej plačani znesek, razen administrativnih stroškov. 

Odpoved potovanja s strani organizatorja potovanja
Organizator potovanja lahko odpove potovanje v primeru nezadostnega števila prijav ali v primeru višje sile. Minimalno število potnikov, potrebnih za izvedbo nekega programa, je vselej navedeno v programu. V teh primerih odpovedi potovanja, organizator potovanja ni dolžan plačati odškodninskih zahtevkov. Prav tako ima organizator potovanja pravico spreminjati program, če to narekujejo okoliščine tehnične narave (sprememba voznega rada, zasedenost hotelov, itd.).

Organizator potovanja je dolžan potnike o odpovedi obvestiti najmanj 7 dni pred predvidenem odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu navedeno število potnikov, in jim vrniti celoten znesek vplačila.

Obveznost organizatorja potovanja
Organizator potovanja mora zastopati pravice in zahteve potnikov ter skrbeti za dobro in polno izvedbo storitev, ki so navedene v programu.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil. V ta namen je spletna trgovina zaščitena z 256-bitnim SSL certifikatom, ki ga je izdala pooblaščena organizacija.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če k temu prvi izrecno pristane. Kot pristanek štejemo prijavo na e-novice preko obrazca na spletni trgovini, registracijo, opravljen nakup, prijavo na nagradne igre ali druge promocije ali zahtevo za prijavo preko drugih sredstev komunikacije.
Starost privolitve
Z rezervacijo naročila na https://booking.solis-turizem.si/ navajate, da ste primerne zakonsko določene starosti za nakup določenih produktov prikazanih v spletni trgovini. Če bomo ugotovili, da ne izpolnjujete pogojev primerne starosti, se ne zavezujemo izpolnitvi naročila.
Uporaba osebnih podatkov
Ponudnik si pridržuje pravico, da vse zbrane osebne podatke, za katere je uporabnik sam dovolil njihovo uporabo in obdelavo, uporabi za namene direktnega trženja.
Ponudnik lahko osebne podatke uporabi za trženje katerekoli storitve znotraj podjetja ponudnika.
Kot dovoljenje za uporabo štejemo prijavo na e-novice preko obrazca na spletni trgovini, registracijo, opravljen nakup, prijavo na nagradne igre ali druge promocije ali zahtevo za prijavo preko drugih sredstev komunikacije.
Ponudnik zagotavlja, da bodo vsa reklamna sporočila:
1. jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila
2. pošiljatelj bo jasno razviden
3. različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne
4. željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo vestno spoštoval

Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik bo zbrane osebne podatke varoval in upravljal v skladu z zakonom. Več o varovanju osebnih podatkov si preberite na strani Varovanje podatkov.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju SOLIS TURIZEM   Urška Podgoršek s.p., Mariborska c. 88, 3000 Celje.

Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se bo po vseh močeh trudil izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: [email protected]/ Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. SOLIS TURIZEM   Urška Podgoršek s.p., Mariborska c. 88, 3000 Celje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni strani europa.eu.

Izključitev odgovornosti
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.
Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do strani in njeno uporabo.
Vsak kupec se z nakupom in s podanimi kontaktnimi podatki strinja s splošnimi pogoji poslovanja in dovoljuje nadaljnjo kontaktiranje po telefonu, navadni pošti ali elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih, akcijah ipd. V primeru nestrinjanja glede kontaktiranja mora kupec pisno obvestiti podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov [email protected]/ in po telefonski številki +386 3 620 92 92.